Sunday 20 November 2011

alamak dunia ngah mengalami fenomena,ape fenomena tu???,,bahaya sangat ke..!!!!


hehehe..tgu dulu!,sbelum saya cite..first saya nak tergelak ngan pic cat ni,dah la gigi nampak satu je..hak3 agaknye makan ape la eak....haha..
saya bukan pe..ngah syok nk tambah kebaikan tuk blog ni..tiba2 page bawah blog tiba2 lebih plak cam panjang pon ada..adoiii ni y x syok ni...ini skaligus menyebabkan lahirnye penyesalan yang x sudah di hati saya y comel ni..hik3
sy agak terkejut n mula la terbit ayat di fikiran....
(APA YANG TELAH AKU BUAT NI..)
DH LA sy xbrape pndai..hek3 cume ni jelah ucapan y terbaek buat mu blog..
sabar ye! sy akn cuba cari ubat tuk awk..sy bz skunk t ada masa kite pegi klinik same2 ea...jgn isau taw......haha  

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...