Monday, 18 July 2011

boRink betul..ada cara x nak ilangkan borink ni??





ahhh!!!tekanan betul la..ai ni adalah hari yang malang tuk aku...banyak la peristiwa yang bersejarah yang dapat aku lakar ai ni....
ok jom aku cite.......

1.bangun pagi habis tangan,kaki,bahu peha lutut,muka ahh!!mcm2 r...nyamuk kiss..adoiiii..siksa betul..

2.bangun pagi plak..xde makanan.aduh..dua kali malng..yelaaa,bangun pon dah kul bape an,owg tua2 cakap bangun pagi murah rezeki!!lau bangun lewat??pk laa sendiri..haha

3.yang ketiga,sbb perut pon dah lapar an..so ambik laa nugget kat dlm peti nak goreng..tgk cun betul,minyak pon dh panas...pastu!!!pom!!!minyak pon meletup..kikiki sakit wooooo...tangan pon jadi mangsa...haha 

4.yang keempat..aku ase ni peristiwa yang terakhir la y dapat aku cite..lpas makan biasa la..aku pon ambik motor p la jalan2 pusing kampung...tepat jam 10 pagi.....aku menjerit!!!aduhhhhh!! binatang plak yang sengat aku...kena kat kaki plak tu...kebas wooooooooo...aku pon balik.hahaha

tu laaa yang terjadi pada aku ai ni....so,berhati hati lah semua..bangun pon kena pagi taw para blogger sekalian..hihi bye2........................

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...