Saturday 9 July 2011

Pertama kali dalam sejarah hidup aku di UITM Kampus Dungun!!!





Hanya Allah Sahaja Yang Dapat Memberi Apa Yang Kita Nak…Itulah Yang Terjadi Kepada Ku,
Selama Ini Aku Mengimpikan Hidup Yang Indah Seperti Bintang Filem,Hidup Yang Sempurna

Bak Putera Raja Di Istana Kayangan tp itu smua hanya mimpi bg ku..Haha Pada 7 Dan 8 Haribulan Telah Berlangsungnya Futsal Anjuran Fakulti Aku.Fakulti Dpa Atau Lbih Panjang,Pentadbiran Awam.Aku N The Geng Satu Pasukan Yang Dibina Atas Suka Sama Suka Telah Memberi Nama Pasukan Kami Iaitu “Bukan Janda Tapi Dara”..Kami Mengharungi Pelbagai Rintangan Untuk Sampai Ke Final.. Antara Nya Aku La..Aku An Manje Cikit.Nak Tgk X Pe Yang Jadi Kat Aku Masa Separuh Akhir..Habis Kaki Aku Bengkak Taw..Mcm Ne Men Aku Pon X Taw..Hehehe..Kami Sbgai Part 2 Kna Handle Futsal Dan Family Day..Tp Alhamdulillah Kami Berjaya Menghandle Semua Tu Dgn Bek.Dgn Pertolongan Rakan2 Dan Semangat Yang Tinggi Serta Bantuan Dari Yang Esa Kami Berjaya Menggendalikan Semua Nya Dgn Sempurna Dan Lancar..

Pe Yang X Dapat Aku Lupe A….Dalah Untuk Family Day Aku Tlah Mengambil Tangungjawab Sbagi Ajk Audio Dan Bg Aku Ia Adalah Penghormatan Kpda Aku..Selain Mendapat Pengalaman Aku Juga Dapat Knal Dgn Kawan2 Yang Baru Best Sangat…N Then,Masa Men Futsal Di Final.Aku Telah Scor 1 Dari 4 Jaringan..Dan Gol Itu Adalah Yang Amat Bermakna Bg Aku..Sebab Msa Pringkat Kumpulan,Suku Akhir Dan Sparuh Akhir Aku X Scor Pe2 Pon..Aku Smbil Termenung Slepas Perlawanan Sparuh Akhir Mengucap Syukur Kpd Allah Dan Berharap Aku Dapat Memberi Ssuatu Kpada Pasukan..Dan Alhamdulillah Pe Yang Aku Nak Allah Makbulkan Dan Itu Adalah Jaringan Tunggal Aku Dalam Kejohanan Itu..Jaringan Final!!!!!(^^) Best Sangat Sayang Awk Semua…Mmmuah!!!Part 2 Dpa 2011 Terbaek!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...